بیوگرافی حاج محمودکرمی

بیوگرافی حاج محمودکرمی

بنده در سال 1370 ازدواج نموده‌ام و داراي دو فرزند مي باشم، در خصوص خانواده پدري نيز پدرم در سال 1361 درعمليات فتح‌المبين در دشت عباس مفقودالاثر شده‌اند و برادرم ابوالفضل كريمي نيز در كربلاي 5 شلمچه در سال 65 به درجه رفيع شهادت نائل آمده‌اند. داراي سه برادر به نامهاي  احمد، محمد و حسين مي‌‌باشم.
سوابق كاري : بعد از فوت پدر در كنار تحصيل ، كار (در مشاغلي همچون نجاري، بنائي و...) ومداحي...
تحصيلات : دانشجوي مديريت صنعتي دانشگاه علامه طباطبائي بودم و تعداد 74 واحد درسي نيز گذراندم اما از آنجائيكه حضور در جبهه فرهنگي را مقدم‌تر می دانستم به سراغ مطالعات مرتبط با بحثهاي فرهنگي و به ويژه مداحي رفتم و در اين زمينه به كسب معارف اسلامي پرداختم.
سابقه ورزشي :
1-داراي كمربند سياه  دان دو  در رشته جودو
2-در رشته شين ‌ذن كاراته نيز كمربند سياه، دان 5
3- علاقمند به ورزش شنا
سابقه شروع مداحي : اولين بار در حاليكه خردسال بودم ،روي پاي  مرحوم كافي نشستم و روضه خواندم. الان نيز بحول و قوة الهي در خدمت اهل بيت (عليهم السلام) مي‌ باشم

در مورد سابقه تسلط در دستگاههاي موسيقي :

هر صدايي در يك دستگاه موسيقي ادا مي‌شود مثلاًً صداي گريه بچه و حتي كوچكترين صداهايي كه شما مي‌شنويد. علت آشنايي من نيز با دستگاههاي موسيقي به اين بر‌مي‌گردد كه چون بنده قاري قرآن بوده‌ام و در تلاوت قرآن رعايت دستگاههاي موسيقي، رديف ها و ... بسيار حائز اهميت مي‌باشد، به مدد كلام وحي در اين زمينه مهارت‌هايي به دست آورده‌ام جا دارد در اينجا از اساتيد خود نيز يعني حاج حميد آقاي مدِقّ و حاج علي آقاي اربابي نيز ياد نمايم كه اميدوارم در هر كجا مي‌باشند در سايه اهل بيت (عليهم السلام) سربلند و پيروز باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ن : کانون فرهنگی متوسلین


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.